Tips om (online) te verkopen tijdens de Coronacrisis
24 maart 2020
5 Minuten leestijd
Lees meer
1/7
Tijdens een kennismaking gaan we rond te tafel om mogelijkheden te bespreken en de wensen in kaart te brengen.
Lees meer2/7
Met een analyse van de website en huidige online marketing activiteiten, gaan we op zoek naar kansen en mogelijkheden waarmee we jouw site of shop kunnen laten groeien.
Lees meer3/7
We brengen de huidige online marketing activiteiten in kaart. Denk hierbij aan acties rondom SEO, adverteren op Google maar ook zichtbaarheid op social media.
Lees meer4/7
We nemen de kansen doornemen. Vervolgens werken we stapsgewijs uit welke online marketing activiteiten op welk moment opgepakt zullen worden. Hierbij prioriteren we de verschillende taken.
Lees meer5/7
We gaan aan de slag met de plan van aanpak. Zowel mogelijk de activiteiten compleet uit handen te geven als ondersteuning bij het uitvoeren van diverse online marketing taken.
Lees meer6/7
Ieder kwartaal stellen we een rapportage op en doen we een uitgebreide analyse van de resultaten. Hieruit ontstaan weer nieuwe mogelijkheden en ideeën voor de daarop volgende maanden.
Lees meer7/7
Nieuwe kansen bespreken en doorvoeren. Vervolgens weer monitoren en inzichten in kaart brengen. Een doorlopend proces dus.
Lees meerDoor het gebruiken van de kennis van onze online marketeers wordt er een completer eindproduct opgeleverd. Je nieuwe website of webshop wordt namelijk opgebouwd vanuit een gedegen analyse vooraf. Alles wordt vanaf de start ingericht voor een zo goed mogelijke vindbaarheid. Aanvullend kan er actieve promotie plaatsvinden via de verschillende online marketing kanalen.