Intranet / Extranet
Binnen een veilige online omgeving samenwerken en informatie delen.
Veilig communiceren met jouw organisatie en klanten door middel van intranet/extranet
Het is voor Dutchwebdesign de uitdaging om het werkproces te analyseren en waar mogelijk te automatiseren. Door middel van intranet en extranet kan er efficiënter gewerkt tegen lagere kosten waarbij ook medewerkers en relaties de voordelen van de nieuwe werkwijze begrijpen.


Extranet ontwikkeling
Een veilige online omgeving om efficiënt met je klanten te communiceren of waar klanten informatie kunnen delen.
Lees meerWaarom Dutchwebdesign voor jouw nieuw Intranet / Extranet
Onze Intranet / Extranet expertises
- XML interfaces
- HTTPS
- Automatische import/exportfuncties
- Urenregistratie
- Enquête tools
- SOAP interfacing
Intranet
Een intranet is een beveiligde online omgeving die voor medewerkers binnen de organisatie toegankelijk is. Intranet is bedoeld om informatie over werkprocessen, intern nieuws en medewerkers binnen de organisatie te delen. Bij het ontwerp en ontwikkeling van een intranet is de functionaliteit belangrijker dan het grafisch ontwerp, de aandacht ligt daarom ook vooral bij de logische en functionaliteit indeling van de informatie. Een intranet wordt vaak gebruikt voor:- Het delen van documenten die niet publiekelijk beschikbaar mogen zijn.
- Kennis deling tussen medewerkers.
- Verbetering van het “team” gevoel wanneer uw medewerkers op fysiek verschillende werkzaamheden zijn.
- Automatiseren van standaard werkprocessen.
Extranet
Een extranet is een beveiligde online omgeving waarbinnen jouw relaties bepaalde handelingen kunnen uitvoeren. Een extranet is bedoeld om de communicatieprocessen tussen klant en de internetorganisatie efficiënter te maken door het automatiseren. Bij de ontwikkeling van een extranet wordt vaak gebruikt om:- Klanten rapportages, facturen of andere documentatie te laten inzien en/of downloaden.
- Klanten de NAW gegevens en/of diensten te laten aanpassen.
- Een workflow binnen jouw organisatie geautomatiseerd met een klant te delen. Een klant kan hierdoor op ieder gewenst moment een status van een project inzien.
- Support vragen van jouw klanten te verzamelen en te behandelen.
Lees het laatste nieuws als eerste!
Wij vertellen graag over alles wat we meemaken. Op ons blog schrijven we over zeer uiteenlopende onderwerpen.