Een verbeterde customer journey
Meerdanlicht is dé specialist op het gebied van lampen en verlichting en biedt een groot assortiment, met ruime keuze uit verschillende merken en stijlen. Meerdanlicht kwam bij ons voor drie audits, een technische audit, een SEO audit en een CRO audit. Vanuit deze audits kwam naar voren dat de front-end van Meerdanlicht een kwaliteitverbetering nodig had en dat er van conversie oogpunt verbeterpunten waren. Het project is gestart met het maken van een nieuw webshop ontwerp. Dit is na goedkeuring technisch gerealiseerd en geïntegreerd met het bestaande Magento 2 back-end. Tijdens dit proces is het Magento 2 platform ook geupdate naar de nieuwste Magento 2 versie.
Bezoek webshopExtra aandacht voor design
Onderdeel van de technische verbeteringen was het verwijderen van een groot aantal third party modules. Deze zijn vervangen door maatwerk code wat zorgt voor een verbeterde betrouwbaarheid van het platform. Er zijn enkele mooie componenten ontwikkeld om dynamische levertijden te tonen en productgroepen samen te tonen op de product detailpagina. Naast de implementatie van onze eigen modules hebben we koppelingen gerealiseerd met de volgende systemen:
- Yotpo voor het inladen van reviews + verhogen van klantloyaliteit + verhogen aantal herhaalaankopen
- Exact Online voor het koppelen van de financiële order informatie
- Monta Packaging fulfilment koppeling voor een soepele logistieke afwikkeling