
Stap 1
Analyse van de processen
Gezamenlijk analyseren we hoe jullie huidige werkproces ingericht is en wat er binnen een intranet of extranet geautomatiseerd kan worden. Het is belangrijk om alle processen goed in kaart te brengen en hierbij rekening te houden met toekomstwensen. Met een kick-off met alle betrokkenen maken we een goede start.

Stap 2
Uitwerken van het (interactie) ontwerp
Vaak starten we bij de ontwikkeling van een intranet of extranet met het maken van wireframes. We overleggen graag of dat benodigd is voor jouw project. Wanneer de gehele flow is uitgewerkt gaat onze ontwerper Jordi aan de slag met het ontwerpen van alle besproken pagina's.
Wij maken hierbij gebruik van

InVision
Ontwerpen worden gedeeld via InVision zodat je de pagina's van jouw intranet of extranet als prototype kunt bekijken en gemakkelijk feedback kunt delen.

Sketch
De ontwerpen worden gemaakt in onze favoriete ontwerptool, Sketch.

Stap 3
Intranet/Extranet ontwikkeling
Wanneer alle designs zijn afgerond en goedgekeurd vindt er bij ons een interne overdracht plaats tussen onze designer en onze developers. Daarna starten wij met de ontwikkeling van jouw intranet of extranet. Tijdens het proces wordt je op de hoogte gehouden via Monday en worden er tussendoor resultaten met je gedeeld. Zo blijf je op de hoogte!
Wij maken hierbij gebruik van

Monday
Monday dient tijdens het project als centrale communicatie tool. Dit zorgt ervoor dat je altijd een goed overzicht hebt van de status van jouw project.

Stap 4
Online marketing
Onze online marketeers zijn betrokken in het gehele proces van de ontwikkeling van jouw intranet of extranet. We gaan graag het gesprek met je aan wat hierin gewenst is voor jouw bedrijf en geven proactief advies.

Stap 5
Testen en livegang
Na de ontwikkeling van jouw intranet of extranet is het belangrijk dat deze goed getest wordt bij de verschillende doelgroepen die er gebruik van zullen maken. Na afronding van de testfase kan het intranet of extranet live gezet worden en in gebruik genomen worden. Een mooi moment!

Stap 6
Onderhoud en support
Na livegang bieden wij uiteraard support op het intranet of extranet dat we hebben opgeleverd. Je krijgt een account binnen onze servicedesk zodat je snel vragen kunt stellen en een overzicht hebt van de openstaande punten. Zijn er meerdere doorontwikkelingen gewenst? Wij bieden diverse contracten aan voor het up-to-date houden van jouw intranet of extranet.
Wij maken hierbij gebruik van

Jira servicedesk
In onze servicedesk krijg je jouw eigen account zodat je gemakkelijk vragen kunt stellen.
Ben je nieuwsgierig?
Joost Mullaert gaat graag het gesprek met je aan! Neem gerust contact op voor een vrijblijvend intake gesprek of een kop koffie!
