
Stap 1
Kick-off en ontwerp
Samen met jou, je interne experts en ons team bespreken we je wensen tijdens de kick-off. Op basis van de mogelijkheden binnen Shopware gaat onze ontwerper Jordi aan de slag met het maken van een ontwerp.
Wij maken hierbij gebruik van

InVision
Ontwerpen worden gedeeld via InVision zodat je de webshop als prototype kunt bekijken en gemakkelijk feedback kunt delen.

Sketch
De ontwerpen worden gemaakt in onze favoriete ontwerptool, Sketch.

Stap 2
Shopware webshop ontwikkelen
Wanneer het ontwerp is afgerond vindt er bij ons een interne overdracht plaats tussen onze designer en onze developers. Daarna starten onze developers met bouwen van jouw Shopware webshop.
Wij maken hierbij gebruik van

Monday
Monday dient tijdens het project als centrale communicatie tool. Dit zorgt ervoor dat je altijd een goed overzicht hebt van de status van jouw project.

Stap 3
Online marketing
Naast de bouw van de webshop wordt er in de basis een strategie voor online vindbaarheid en zichtbaarheid uitgevoerd. Onderdeel daarvan is het redirecten, maar ook het gebruik van uiteenlopende technieken om Google sturing te geven door de webshop. Onze online marketeers geven ook advies bij het optimaliseren van content.
Online marketing stopt uiteraard niet zodra de webshop live staat. Dan is het juist het moment om online verder te groeien. Meer weten over wat we voor je kunnen betekenen? Neem dan contact met ons op.

Stap 4
Controle en livegang
Na ontwikkeling van de webshop is het belangrijk dat de webshop gevuld wordt met de juiste afbeeldingen, teksten en producten. Zodra de webshop meermaals is getest en door jou is goedgekeurd, wordt de livegang ingepland en is het tijd om te proosten. Uiteraard met een stuk taart erbij.

Stap 5
Onderhoud en support
Ons werk gaat verder dan alleen het bouwen van een webshop. We bieden diverse contracten aan voor het up-to-date houden van de webshop. Tevens krijg je een account binnen onze servicedesk zodat je snel vragen kunt stellen en een overzicht hebt van de openstaande punten.
Onze online marketeers kunnen je na livegang helpen voor nog meer online zichtbaarheid! Neem contact op voor de mogelijkheden.
Wij maken hierbij gebruik van

Jira servicedesk
In onze servicedesk krijg je jouw eigen account zodat je gemakkelijk vragen kunt stellen.