Kimberly Ariëns

Junior digital strateeg

Terug naar overzicht

Creëren en innoveren zijn mijn voornaamste drijfveren. Als junior digital strateeg werk ik aan strategische sessies met klanten en bied ik ondersteuning aan directie en mijn collega’s bij commerciële activiteiten. Daarnaast versterk ik het team van online marketeers in onder meer content creatie waar ik geen kans aan me voorbij laat gaan. Mijn kracht? Creativiteit, doorzettingsvermogen, nieuwsgierigheid, en openheid. Voorheen werkte ik voor merken als HEINEKEN Nederland, Mercedes-Benz en KLM. Complexe uitdagingen zijn mij dan ook niet onbekend.

What else? Als het kan, luister ik 24/7 naar muziek, en ik ben verslaafd aan Netflix-series als La Casa de Papel en Suits. Verder weet ik elke keer weer op magische wijze door de virtuele wachtrij van Ticketmaster te komen. Concerten van Beyoncé, Coldplay, John Legend, Adele waren niet mis, kan ik je zeggen.

Interesses

40%

Familie en vrienden

25%

Muziek

20%

Films en series

15%

Hockey