Wil je ook meer halen uit jouw online nieuwsbrieven of wil je beginnen met het versturen van nieuwsbrieven? Meer clicks, verkopen, websitebezoekers of naar een sterke groei van het aantal nieuwsbriefabonnees? 

Wat voor resultaat je ook zoekt, Dutchwebdesign helpt je hierbij: volledig uitbesteden of een sterke sparringpartner voor jouw e-mail marketing strategie? Beide is mogelijk!

Voordelen van E-mail marketing

  • Kwalitatief betere database
  • Meer leads en conversie realisatie
  • Klantloyaliteit verhoging
  • Meetbaar gedrag
  • Gemakkelijk en dynamisch content delen
  • Direct in contact met geïnteresseerden
  • Veel gelezen middel, naast social media

e-mail marketing: hoge conversie!

E-mail marketing is nog steeds één van de marketingkanalen met de hoogste conversie (ROI en effectmeting). Bedrijven zetten daarom e-mail marketing ieder jaar steeds hoger op de agenda. De relatief lage kosten, groot gebruiksgemak, mogelijkheden tot personalisatie en de snelle responstijd spelen daarbij een belangrijke rol.

Tevens is deze marketingtool perfect om een betere klantenservice en klantbeleving te bieden en om de cross- en upselling aan te dragen. Softwares voor e-mailmarketing, zoals Copernica, Mailchimp® of Clang, bieden tevens de mogelijkheid om het perfect meetbaar te maken. Hierdoor is e-mail een uitermate aantrekkelijk kanaal om jouw klanten en prospects te bereiken.

Brenda van Wouwen-Janssen

meten is weten: rapportage na iedere mailing

Naast het instellen, plannen, uitvoeren en verzenden wordt er natuurlijk ook gekeken naar de e-mail marketing resultaten. Iedere mailing zal periodiek geanalyseerd worden om zo tot (nieuwe) inzichten te komen. Deze resultaten zal je ontvangen door middel van gebruiksvriendelijk dashboards en rapport. Deze resultaten en nieuwe inzichten worden structureel met je besproken om de afgesproken doelstellingen goed te bewaken. Nieuwe actiepunten worden op basis van onze inzichten en jouw wensen geformuleerd.